Destek Merkezi
Yardım almak istediğiniz konuyu arayabilir veya ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Sepetinizde duran ve ödemesi tamamlanmamış siparişlerinize ürün ilavesi yapabilirsiniz. Siparişi tamamlanmış ürünlerinizi en hızlı şekilde tarafınıza ulaştırabilmek için kargo entegrasyonu ile çalışmaktayız. Siparişinizin ödemesi yapıldığı anda kargo gönderi kodu oluştuğundan bu aşamadan sonra ilave yapmak mümkün olamamaktadır.
Lütfen siparişinizi kargo görevlisi yanınızdayken kontrol edin Paketiniz eksik, veya kusurlu ise; - Kargoyu teslim almayın. - Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun. - Ürünü/koliyi bu tutanak ve fatura ile birlikte bize geri gönderin. - Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi üyelik ile yapmanız durumunda; web sitemiz üzerinde hesabım kısmından iptal edebilirsiniz. Eğer üyeliksiz olarak sipariş verdiyseniz; 0553 805 74 24 Destek hattımızdan ya da [email protected] mail adresimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kargolanmış siparişlerin sayfa üzerinden iptali mümkün olmamaktadır. Bu durumda hesabım kısmında iade bölümündeki süreci takip etmenizi rica ederiz.
Herhangi bir sebepten dolayı memnun kalmadığınız ürünü teslimatı takip eden 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Yurtiçi Kargo aracılığıyla ve alıcı ödemeli olması şartı ile gönderi kodunu ileterek iade sürecinizi başlatabilirsiniz. İadesi veya değişimi yapılacak ürünlerin eksiksiz, hasarsız, kullanılmamış, yıkanmamış halde gönderilmesi çok önemlidir.
İade ettiğiniz ürünler firmamıza ulaştıktan sonra ödeme nakit veya banka yoluyla yapıldıysa 20 iş günü sonunda, Kredi kartı ile yapıldıysa yapılan işleme göre tek çekim veya taksitli bir şekilde 20 iş günü sonunda iade işlemi gerçekleştirilir.
İptal, İade ve Değişimlerde, üründe satıcıdan kaynaklanan bir kusur bulunmaması durumlarında kargo ücreti alıcıya aittir.
Yükleniyor...